Newsletter to świetny sposób na utrzymywanie kontaktu z klientami i potencjalnymi klientami. Daje on możliwość dzielenia się informacjami oraz wyróżniania produktów, usług i okazji promocyjnych.

Najważniejszą rzeczą, którą należy wziąć pod uwagę przy pisaniu newslettera jest jego cel. Czy ma on promować nowy produkt lub usługę? Czy ma dostarczyć pomocnych wskazówek? Czy ma podkreślać nadchodzące wydarzenie lub promocję? Niezależnie od powodu, dla którego piszesz newsletter, Twój cel powinien być jasny.

To, jak napiszesz artykuł, zależy od tego, jak chcesz, aby był czytany. Możesz pisać w przyjaznym, rozmownym tonie (jeśli chcesz, by miał bardziej osobisty charakter) lub w biznesowym (jeśli chcesz, by miał bardziej korporacyjny charakter). Jeśli piszesz w przyjaznym tonie, pamiętaj, że ludzie lubią czytać o innych ludziach. Upewnij się, że Twoi klienci są w stanie „zobaczyć” Cię poprzez Twoje pismo. Jeśli piszesz w profesjonalnym tonie, staraj się nie używać zbyt wielu trudnych słów. Pisz tak, aby nawet ci, którzy nie pracują w Twojej dziedzinie, mogli zrozumieć, co mówisz.

Jeśli dzielisz się z czytelnikami cennymi informacjami, podaj konkretne przykłady, które pokażą, jak mogą oni wykorzystać te informacje. Więcej przydatnych porad i wskazówek na temat pisania znajdziesz na stronie http://writtedly.pl/