Bez regularnej i szczegółowej analityki naszych źródeł dostępu i mamy tutaj na myśli stronę internetową działalności, sukces będzie trudny do osiągnięcia. Usługi SEO połączone z kompletną analityką, marketingiem np. stosując pozycjonowanie sklepów Ebexo, oraz śledzeniem zmian w algorytmach Google, umożliwiają nam zaistnienie w sieci oraz dotarcie do znacznie szerszego grona odbiorców.

Tym co jednak powinniśmy brać pod uwagę w procesie analityki jest Google Ads. Czym to jednak jest oraz jak pozycjonowanie, np. wspomniane powyżej pozycjonowanie sklepów Ebexo wpływa na jakość naszej działalności? Jeśli chcesz się dowiedzieć, zostań z nami! 

Czym jest audyt Google Ads?

Budowanie popularności marki w sieci to cel każdego współczesnego przedsiębiorcy. Aby jednak opracować skuteczną strategię marketingową, trzeba ustalić, na jakie elementy warto zwrócić szczególną uwagę. Tym właśnie zajmuje się audyt Google Ads. Dokładna analiza kampanii i reklam pozwala zidentyfikować wszelkie problemy i określić obszary, które nie są wystarczająco efektywne.

Możliwa jest wówczas ich kompleksowa optymalizacja, w wyniku czego stają się bardziej skuteczne. Audyt Google Ads jest bardzo przydatnym narzędziem, które usprawni naszą strategię pozycjonowanie sklepów Ebexo oraz zagwarantuje lepszy zwrot z inwestycji. 

Jak przeprowadzić audyt?

Audyt można przeprowadzić na dwa sposoby: zlecić go zewnętrznej firmie optymalizacyjnej lub podjąć się tego wyzwania samodzielnie. Okazuje się bowiem, że skorzystanie z kilku skutecznych narzędzi analitycznych może znacznie ułatwić cały proces. Oto kilka najważniejszych obszarów, które warto przeanalizować:

  • Konto Google Ads – analiza konfiguracji konta i ustawień kampanii pozwala zoptymalizować prowadzoną strategię marketingową i maksymalnie wykorzystać jej potencjał;
  • Elementy kampanii – zdjęcia, filmy, teksty – wszystkie te elementy mają istotny wpływ na skuteczność strategii. Dokładna ich analiza pozwala zatem wykryć ewentualne błędy i zidentyfikować obszary, które wymagają szczególnej uwagi;
  • Słowa kluczowe – wykorzystanie odpowiednich fraz gwarantuje dostęp do właściwych odbiorców. Audyt Google Ads pozwala znaleźć nieskuteczne słowa i zastąpić je terminami, które przyniosą zamierzone efekty;
  • CTA – skuteczne wezwania do działania to połowa sukcesu. Analiza tych elementów pozwala określić ich efektywność i, w razie potrzeby, zastąpić je nowymi.

Podsumowanie

Google Ads bardzo dobrze uzupełnia większość realizowanych strategii pozycjonowania, dzięki czemu stają się one znacznie efektywniejsze. Rozwiązania Google są tym na co w szczególności powinniśmy zwracać uwagę, choćby ze względu na to, że w przypadku pozycjonowania skupiamy się w pierwszej kolejności na wyszukiwarce Google. Pozycjonowanie sklepów Ebexo, zintegrowane z rozwiązaniem od Google to okazja na skuteczną strategię marketingową, która znacząco i pozytywnie wpłynie na naszą widoczność w sieci.